Forum www.2szdhiz.fora.pl Strona G│ˇwna    
  Profil  
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Rejestracja Prywatne WiadomoÂci Zaloguj  

Ponadto najlepiej ocenic naocznie co to za sprzet , jak jest

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2szdhiz.fora.pl Strona G│ˇwna :: Rozkazy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland
P│eŠ: Druh

PostWys│any: Wto 6:09, 08 Kwi 2014    Temat postu: Ponadto najlepiej ocenic naocznie co to za sprzet , jak jest

Moje wlosy strasznie sie zniszczyly jak zaczelam robic blond pasemka.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie mam nawet nadwagi, ale moje samopoczucie jest nhie najlepsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przez to błędne koło miałam bulimię :/ [link widoczny dla zalogowanych] prawda urwisie ze to nie do wiery !
[link widoczny dla zalogowanych] -W-CKM.html jutro jestem zaproszona na uroczystego grila - bedzie mas─Ö znajomych i wiem na pewno,┼╝e nie b─Öd─Ö nikomu t┼éumaczy─ç, ┼╝e jestem na g┼éodzie i tak nikt nie pojmie.Poza tym to jestem wniebowzi─Öta -minus 5 kg.Kto jeszcze nie spr├│bowa┼é g┼éodu POLECAM.Je┼╝eli topik b─Ödzie trwa┼é na pewno kiedy┼Ť znowu do┼é─ůcz─Ö.Pa My┼Ťl─Ö,┼╝e cho─ç troch─Ö oczyszczona Julita. Trzymam kciuki za wszystkie odchudzaj─ůce si─Ö kobitki! A teraz zaczynam my┼Ťle─ç, ┼╝e ten b├│l jakby od nerki to promieniowanie od tej torbieli. to jest prawda bo j─ů widzia┼éam i ma ┼éadny juz wystaj─ůcy brzuszek, no i na zdj─Öciu tez widzia┼éam , to nie jest brzuch z przejedzenia: [link widoczny dla zalogowanych]
Po fryzjerce od razu wida─ç, ┼╝e zna si─Ö na rzeczy i robi to z pasj─ů, czego dzi┼Ť wielu w tym fachu niestety brakuje. Plizzzzzzz..... jak juz bylo widac glowke Malutkiej, to ktos \skoczyl\ po lustro, zeby moja siostra tez mogla ja zobaczyc!!! no tak takie podejscie na luzie jest duzo lepsze. Wcale sie nie dziwie bo wszyscy z zapa┼éem oczekuj─ů ostatniego tomu, pewnie tez nie chce ┼╝eby jej nazwisko kojazono z tylko jedn─ů ksi─ůzk─ů...mo┼╝e napisze inna histori─Ö? Piersi zmniejszaj─ů si─Ö o jeden rozmiar, szerokie lecz ┼éadne rami─ůczka nie ciagn─ů a co najwazniejsze mo┼╝na w nim skaka─ç i nic nie skacze . Fajnie, ze piszecie o Italii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pomoc dla pocz─ůtkuj─ůcych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mimo wszystko dziewcz─Öca kobieta zawsze b─Ödzie uwa┼╝ana za ┼éadniejsz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec coz sie dziwic Dla tego organizm zmuszony jest do czerpania i zużywania w charakterze pokarmu, własnych różnorodnych zapasów, musi je mobilizować i przerabiać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to moze zmniejsz sama na pare dni do połowki a pozniej jak organizm przyzwyczi sie to wrocisz do calej. [link widoczny dla zalogowanych] Fanka dzięki za stanisławskiego:
-raz na miesiac domowa maseczka: Myla, ja ch─Ötnie wychodz─Ö z domu, nie mam z tym problem├│w. teraz s─ů to autentyczne spr─Ö┼╝ynki. Co do ceny to przy obecnym kursie euro/franka, pewnie do najta┼äszych ten preparat nie nale┼╝y... 23 czerwca wyezdzam do W┼éoch dok┼éadnie do Sarnico czy mo┼╝ecie mi powiedzie─ç co┼Ť wiecej o tym mie┼Ťcie ? [link widoczny dla zalogowanych]
Wymiotowa┼éam ponad 12 godzin, bardzo mocne zwroty g┼éowy, dreszcze, zaburzenia widzenia i majaczenia. ile ma lat i jakiej jest wielkosci i w jakim doklandie jest miejscu? Zobacz na jakim poziomie pisz─ů inne dziewczyny np. ale coz... dobra, to ja jutro gotuje zupe i zobaczymy jakie bed─ů rezultaty jej pa┼éaszowania Jest bardzo wysoki koszt pracy totez nawet sami Wlosi czesto maja problem ze znalezieniem stalej i dobrej pracy i musza sie zadowalac stazami, robotami part-time czy na czas tylko okreslony. DO lekarzy i warunk├│w nie mam zarzutu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja rano jak wstaje myj─Ö j─ů szarym myd┼éem, potem smaruje woko┼éo rany mascia lioton 1000 ( tak kazali w szpitalu) potem jak sk─ů┼Ť przychodze i jak ide spac po mysiu przemywam w├│dka wymieszana z wrzatkiem a na koniec na noc smaruje mascia na blizny CONTRATUBEX.
[link widoczny dla zalogowanych]
na operacyjnym usuwaniu blizny z nogi u chirurga plastycznego, wyci─ů┼é blizne i zeszy┼é od nowa, trwa┼éo to ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem szcz─Ö┼Ťliiw─ů posiadaczk─ů paznokci akrylowych ,wcze┼Ťniej mia┼éam ┼╝elki z kt├│rych te┼╝ jestem bardzo zadowolona lecz jak narazie akryl znosi wszelkie pr├│by typu kopanie ogr├│dka,sadzenie tulipan├│w,mycie wszelkich powierzchni p┼éaskich.wydaje mi si─Ö ┼╝e mniej musz─Ö na nie uwa┼╝a─ç s─ů napewno trwalsze ni┼╝ ┼╝elki a dobrze zrobione niewiele si─Ö r├│┼╝ni─ů od tamtych.w akrylach lepiej mi si─Ö zalewa r├│┼╝ne ozdoby np.suszone w┼éasnor─Öcznie kwiatki wrzosu wyg┼éadaj─ů przecudnie z bia┼éymi hologramami i drobnymi cyrkoniami srebrnymi.pozdrawiamwww.kameleon.net.pl [link widoczny dla zalogowanych] W listopadzie id─Ö na druga kontrol, z wynikami.
Jestem bardzo bardzo bardzo zadowolona z tej metody leczenia. buzka pani kakkelowa raczej nie stoi przy garach jest wice prezesem jakiego┼Ť banku. POLECAM TYLKO ┼╗ELE.Robi┼éam w Warszawie na Ursus Niedzwiadek, salon na bazarku, maniciurzystka m┼éoda, nowoczesna i zrobi┼éa tak jak chcia┼éam. Gryziel tapetnik (Atypus piceus ) - Polski ptasznik [link widoczny dla zalogowanych]
a). A┼╝ mi wstyd, ale nie mam nawet si┼éy z nimi walczy─ç. A jak Twoje ciasto? On wykorzystuje wizerunek i popularnosc K. Wszelkie porady mile widziane. wczoraj mia┼éam troszke podwy┼╝szone ci┼Ťnienie ale wieczorkiem wr├│ci┼éo do normy pije du┼╝o, jem bardzo ma┼éo, ┼Ťpie normalnie jak zawsze ale jak wstaje to nie jestem ju┼╝ taka ospa┼éa jak kiedy┼Ť nosi sie to co si─Ö chc─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak myslicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
zim─ů jak znalazl, smaczniejsze ni┼╝ suszone
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem we slonecznej italii juz prawie 4 lata- hym jak ten czas szybko leci..mieszkam niedaleko Fano - Marche! [link widoczny dla zalogowanych] Tym razem musiałam się przyznać w 6 tyg., gdyż z powodu krwiaka dostałam L-4 na 2 tyg.
i chyba wysz┼éy nie dobre prosze o pomoc Ines789 ale jestes z nich zadowolona? przeczyta┼éam ca┼ée forum na ten temat i mam kurcze pewne w─ůtpliwo┼Ťci.Ot├│┼╝ dzi┼Ť by┼éam u lekarza mia┼éam wyniki cytologi i II grupe, m├│wi┼éa ┼╝e wszystko jest ok ,ale przepisa┼éa mi w┼éa┼Ťnie gynalgin. Nie wiem czy byles kiedykolwiek na diecie ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze diety wysokoweglowodanowe z niska zawartoscia tluszczu to sa diety szalenie ciezkie do utrzymania bo caly czas jest sie glodnym,a skoki cukru we krwi wywoluja takie hustawki nastroju ze mozna oszalec. Nast─Öpnego dnia rano ju┼╝ by┼éy┼Ťmy tak silne, ┼╝e spacerowa┼éy┼Ťmy sobie w┼éa┼Ťciwie bez ogranicze┼ä. [link widoczny dla zalogowanych]
Wko┼äcu uda┼éam si─Ö do fryzjera i w┼éosy musia┼éam farbowa─ç farb─ů. U mojej chyba w┼éa┼Ťnie tr├│jki zacz─Ö┼éy wychodzi─ç, bo ma napuchni─Öte dzi─ůs┼éa i marudzi. mam pytanie kolezanka dala mi luteine 50 poniewaz chcialam przyspieszyc okres. jutro zaczynam 5 dni g┼éod├│wki moja pierwsza dlatego tylko tyle dni ;d chcia┼éabym, schudn─ů─ç 3 kg my┼Ťlicie ze dam rade jak bd do tego cwiczyc Chodakowsk─ů przez te 5 dni ;d do ┼Ťrody ;d w czwartek HISZPANIA wiec musze jeszcze tam troche schudne bo goraco tam jest to nie bedzie mi sie chcialo jesc tylko pi─ç ;d tyle ┼╝e lekarz powiedzia┼é mi ┼╝e to trwa 4 miesi─ůce a nie rok podkre┼Ťli┼é ┼╝e tak jest teoretycznie ale nie wiedzia┼éam ze a┼╝ tak si─Ö wyd┼éu┼╝y. Jak ja uwielbiam te rozterki dot. Pozdrawiam cieplo!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2szdhiz.fora.pl Strona G│ˇwna :: Rozkazy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin