Forum www.2szdhiz.fora.pl Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Biwak Wigilijny 2011

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2szdhiz.fora.pl Strona Główna :: Info
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dh. Sławka




Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Płeć: Druhna

PostWysłany: Czw 21:21, 10 Lis 2011    Temat postu: Biwak Wigilijny 2011

BIWAK WIGILIJNY 10-11.12.2011
1. MIEJSCE: Schronisko w Zaniemyślu
2. TERMIN: 10-11.12.2011
3. KOSZT: 50 zł (w tym prezent, przejazd, nocleg, wyżywienie, materiały programowe)
4. WYJAZD: 10.12 Zbiórka na Dworcu Autobusowym na Rondzie Rataje o godzinie 11.30
POWRÓT: 11.12, g. 11.30
5. W PROGRAMIE: Zwiad mikołajowy, kolędowanie, tworzenie świątecznych dynksów, kolacja wigilijna, odwiedziny Gwiazdora i bajery Wink
6. CO TRZEBA MIEĆ ZE SOBĄ: MUNDUR (jedziemy w mundurach), WAŻNĄ legitymację, przybory toaletowe, odzież, kurtkę, czapkę, rękawiczki, buty do chodzenia po schronisku, leki, które dziecko bierze na stałe wraz z karteczką dla drużynowego o ich dawkowaniu, notatnik, długopis, chleb, serek śpiwór, ciepłe ciuchy i coś przeciw deszczowego
ORAZ: miseczkę (ładniejszą niż menażka, tak, żeby pasowały do klimatu świąt Wink, sztućce, kubek, element stroju świątecznego, potrawa wigilijna (na zimno lub łatwa do przygotowania)
7. INNE: Kadra II Szczepu DHiZ zapewnia opiekę i bezpieczeństwo uczestnikom podczas wyjazdu. Gwarancją tego są nasi pełnoletni wychowawcy posiadający uprawnienia wychowawców kolonijnych i wieloletnie doświadczenia w prowadzeniu podobnych wyjazdów. Państwa dzieci będą pod naszą stałą opieką. Kadra biwaku nie ponosi odpowiedzialności za telefony komórkowe uczestników. Kadra biwaku nie czerpie żadnych dochodów z wyjazdu. Pieniądze można wpłacać zastępowym na zbiórkach zastępów lub bezpośrednio u druhny phm. Marleny Grzęda (ul. 28 czerwca 1956r. 338/9).
8. Szczegółowe informacje i odpowiedzi na wszelkie pytania można uzyskać pod numerem telefonu: 601 074 161 – phm. Marlena Grzęda, komendantka II SzDHiZ; 665-670-270 dh. Sławka Grzęda, z-ca komendantki II SzDHiZ
9. ZGŁOSZENIA: Do środy, 30.11.2011, do godziny 20.00.
10. WPŁATY: Przyjmowane na zbiórkach.
11. Prosimy nie dawać dzieciom na biwak PSP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2szdhiz.fora.pl Strona Główna :: Info Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin