Forum www.2szdhiz.fora.pl Strona G│ˇwna    
  Profil  
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Rejestracja Prywatne WiadomoÂci Zaloguj  

pozdrawiam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2szdhiz.fora.pl Strona G│ˇwna :: Rozkazy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland
P│eŠ: Druh

PostWys│any: Žro 7:31, 09 Kwi 2014    Temat postu: pozdrawiam

Jest mi przykro ze kto┼Ť Ci─Ö oszpeci┼é, ale wi┼ä za to Dr a nie klinik─Ö, zwlaszcza ┼╝e osob─ů kt├│ra winisz nie jest za┼éo┼╝ycielem kliniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
PS: Patrzy┼éem i niewierzy┼éem Jola pijjana?┼╗onka r├│wnie┼╝ zmiarkowa┼éa,┼╝e co┼Ť jest nie halo!!!!!!!
No i kt├│regos tam razu jak zwykle wpadam do sklepu a panie przy kasie cos tam se szemraj─ů \to ona patrz\--ja si─Ö rozgl─ůdam czyzby jakas miejscowa sensacja na zakupy przysz┼éa i jej ty┼éek obrabiaj─ů???
[link widoczny dla zalogowanych]
zmniejszy ja, czy cos takiego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powiem Ci co┼Ť wa┼╝nego w sprawie tego czego si─Ö boisz, my┼Ťl─ůc o znajomych.. [link widoczny dla zalogowanych] Godzina zero.
Ja na przyk┼éam poza prolaktyn─ů robi┼éam tak┼╝e testosteron,progesteron.TSH i toksoplazmoze.Wszystkie oczywi┼Ťcie w odpowiednim dniu cyklu [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Jean Michel Jarre wygl─ůda o 15-20 lat m┼éodziej ni┼╝ jego wiek, ale to ci co ogl─ůdali jego koncert w TV albo byli na koncercie. Gruba [link widoczny dla zalogowanych]
Wsta┼éam i zawsze mysla┼éam co tu zje┼Ť─ç na ┼Ťniadanie a dzi┼Ť mi si─Ö nadal nie chce jes─ç tylko pi─ç ,poza tym czuje si─Ö dobrze i mimo kr├│tkiego snu nie czuje sie niedospana nawet mam powera. Ciekawam, jaki asortyment zakup├│w macie na my┼Ťli. Je┼Ťli ju┼╝, to ksi─Ö┼╝a nie ┼╝yj─ů w zakonie, w zakonie ┼╝yj─ů bracia zakonni, sk─ůd Ty si─Ö wzi─ů┼ée┼Ť? Hej dziewczyny! a ja mia┼éem 2 razy sciogany paznokiec ca┼éy i3 razy wycienty klinowo i ani razu mnie nie bola┼éo tylko ┼╝e za 3 cos mi sie zaogni┼éo zaczynam nie ufac lekarzom w mojim miescie mo┼╝e znacie jakiegos lekarza hirurga ale takiego najlepszego mo┼╝e byc nawet drogi bo mnie ten paznokiec do sza┼éu doprowadza No i mam mani─Ö podjadania - czyli tu skubn─Ö kawa┼éek ciasteczka, tam kawa┼éek ziemnaczka, paluszka s┼éonego, kilka rodzynek - czyli to czego teoretycznie mi nie wolno (bo - zad!) to tak po ociupince sobie podjadam i jak sobie pomy┼Ťl─Ö, ┼╝e ju┼╝ tak si─Ö naskuba┼éam potwornie to przecie┼╝ nie mog─Ö zje┼Ť─ç normalnego obiadu To moje od┼╝ywianie to jeden wielki chaos... widziala ze bylam nieco spieta i pewnie dlatego non stop gadala o roznych pie**olach ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i tak trwa we mnie ta pewnosc, ze dwie drogi sie zlacza
[link widoczny dla zalogowanych]
Niez┼éy jest te┼╝ Miros┼éaw Wieszczek w przychodni na Nowodworskiej, ale d┼éugo si─Ö czeka na wizyt─Ö (trzeba si─Ö rejestrowa─ç co najmniej miesi─ůc przed terminem, po po┼éudniu ci─Ö┼╝ko si─Ö dodzwoni─ç do rejestracji).
[link widoczny dla zalogowanych]
FeBe
Ok Dzi─Ökuj─Ö za informacje.

W tym roku-odwrotnie, zesz┼éam z rozmiaru XL-L do L- M, a na wadze uby┼éo jakie┼Ť 5 kilo - niedu┼╝o ale wa┼╝ne ┼╝e trwale.
[link widoczny dla zalogowanych]
No tak to byly moje nogi ale przez to zniecuzlenie nie czulam ich-swietne uczuecie widziec swoje nogi a ich nie czuc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I nie kosztuje to maj─ůtku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a oto quiz: [link widoczny dla zalogowanych] Kosmetk ewidentna podróba, nie nadawał się do użytku.Ostatecznie kupiłam w sklepie.
Moze idz do jakiego┼Ť dobrego fryzjera niech Ci doradzi, je aktualnie mam czarne w┼éost a babdzo chce miec blad i zdecydowa┼éam sie na dekoloryzacje, i um├│wi┼éam sie na jutro, zobaczymy co z tego bedzie mam pytanko, jak czeszecie swoje loczku? od stosunku minelo juz 14dni... I nadal mam w┼éosy w og├│le, w┼éosy mam teraz strasznie zniszczone. [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli, kt├│ra┼Ť z was mia┼éa podobny problem to prosz─Ö o opisnie swoich do┼Ťwiadcze┼ä z tym zwi─ůzanych . Sami powiedzcie, ile jest wartna kobieta w krawacie ? P.Aneta jest wlascicielka tego saloniku,pozostale panie sa srednie ale ta naprawde robi cuda! Mo┼╝e znowu si─Ö pojawi. Dlatego uciekajcie przed chirurgami i nie b├│jcie sie zaufa─ç fachowej pomocy ze specjalistycznego gabinetu kosmetycznego. Czy osoba ktora zdradzi┼éa moze sie starac o uniewaznienie? Dora┼║nie mo┼╝na zala─ç je akrylem.
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy jedyne na co Cię stać, to szorowanie garów w Irlandii lub szorowanie klozetów po zaszczanych Londyńczykach??

Ale zabieg nie nale┼╝y do przyjemnych i nie ukrywam, ┼╝e moje powieki s─ů mocno spuchni─Öte.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam, \\
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bejbe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Naprawd─Ö bardzo si─Ö ciesz─Ö, ┼╝e powsta┼é taki topik Jednak g┼éod├│wke zaczynam od jutra, gdy┼╝ z tego co wczoraj wyczyta┼éam trzeba r├│wnie┼╝ wzi─ů─ç dzien wczesniej jakies tabletki przeczyszczajace i wtedy nie ma takich skutk├│w ubocznych,wi─Öc na 100000000% zaczynam od jutra Kurcz─Ö te lewatywy mnie przera┼╝aj─ů A co s─ůdzicie o tych z apteki \Enema\?
Zaspokoja slodki zab a sa zdrowe i pyszne.

widzia┼éam ja w realu- ma okolo 160(moze 164)i w telewizji i na zdj─Öciach wygl─ůda o niebo lepiej [link widoczny dla zalogowanych] Sprobuje skomunikowac sie z Panem po Swietach, poczynajac od 27 grudnia.
Dosta┼éy┼Ťmy te┼╝ g┼é├│wki treningowe, na kt├│rych ka┼╝dy robi┼é swoj─ů prac─Ö dyplomow─ů, mo┼╝na by┼éo zaszale─ç z pomys┼éami. U mnie ten steryd niestety nie zadzia┼éa┼éa, ale moze wam pomoze. po jedzeniu p─Ödzi ┼╝wawo o o o W┼éa┼Ťnie chcia┼éabym schudn─ů─ç o w┼éasnych si┼éach, bez wspomagaczy. bylam u drugiego lekarza chce mi za 2 tygodnie wstrzyknac 2 dawki [link widoczny dla zalogowanych]
mialam znieczulenie lekarskie to bardziej bola┼éo niz samo przek┼éucie Ja np. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç mia┼éa znakomit─ů ┼Ťcie┼╝k─Ö d┼║wi─Ökow─ů, a w drugiej podoba┼éa mi si─Ö tylko jedna piosenka: Powiedzcie mi, jaki kolor kwiat├│w by┼é modnyw zesz┼éym roku? pewne prowincje jak np. Nie wiem co mam robi─ç mam 36 lat, nie wiem jak zareaguje organizm. ja by┼éam sama, nikt nie wie ┼╝e by┼éam ju┼╝, nawet mama Witam wszystkich .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Stosowa┼é kto┼Ť ten Forsen?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To jest głupota powiększać sobie usta.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ko┼Ť─ç mi si─Ö z┼éama┼éa zaraz po zdj─Öciu aparatu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Halo [link widoczny dla zalogowanych] Mozna je kupic przez internet:
u mnie sukces, po raz pierwszy od bardzo dawna uda┼éo mi si─Ö bez wpadek przetrwa─ç weekend! *Frostka WAX. Buziaczki dla wyczekuj─ůcych Wielkiego Dnia (czy tam te┼╝ Nocy) moze to glupio zabrzmi ale UWAZAJCIE, zeby nie ugryzc sie w znieczulona czesc buzi. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzidziuch, Napisa┼éa┼Ť, ┼╝e nikt w zwi─ůzku z tym, nie ma obowi─ůzku zatrudnia─ç kobiety... Ci─Ö┼╝ko od razu po kursie stanac do fotela. Widzisz ju┼╝ jakie┼Ť efekty? Zrobila jej to zwykla krawcowo, i chyba dosc niedrogo. Chcieliby┼Ťmy ju┼╝ za┼éo┼╝y─ç rodzin─Ö, bo latka te┼╝ mi uciekaj─ů a tu takie wyniki ´üî Pozdrawiam goraco
piotrjanus.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
Draco si─Ö ju┼╝ w sz├│stej cz─Ö┼Ťci ┼éama┼é czy nie przej┼Ť─ç na strone dumbledora, ale ba┼é si─Ö o swoj─ů matk─Ö, wygl─ůda na to, ┼╝e wcale nie jest taki z┼éy.
Ja nie ufam m─Ö┼╝owi, A co zrobi─ç jak sobie w nocy m─ů┼╝ zwali.
co┼Ť tam by┼éo na temat ┼╝e ┼╝adne zakl─Öcie nie jest w stanie przywr├│ci─ç ┼╝ycia umar┼éemu, no ale takie mi┼ée zaskoczenie by si─Ö przyda┼éo, ciekawi mnie czy w si├│dmej cz─Ö┼Ťci jako bohaterowie b─Öd─ů tylko Harry Ron i Hermiona czy kto┼Ť jeszcze z nimi b─Ödzie dzia┼éa┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak my┼Ťlicie mam teraz czarne w┼éosy je┼╝eli po┼éo┼╝─Ö rozja┼Ťniacz to wyjd─ů mi rude???


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2szdhiz.fora.pl Strona G│ˇwna :: Rozkazy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin